Jelafoto

MacBook PRO

 
 
 
 
HEJ!
 
Jaha, det är den här jag kommer att blogga på nu....... sitta i mina mys kläder osminkad, lyssna på musik och  blogga. 
 
I söndags beställde jag en MacBook PRO (!!!!) Har jobbat i sommar för att kunna köpa en MacBook så nu äntligen har jag en. Nu när jag har en bra dator så ska jag försöka blogga lite oftare. (Har barar kunnat blogga hos pappa på datorn där för att på iPaden funkar det ju inte) Har inte lagt in några bilder än o så men så fort jag har gjort det så ska det väl bli lite fler inlägg. 
 
Mamma ska ge mig ett PS för att pappa hjälpte till att betala på datorn så vill hon ge mig det. Men vet inte om jag ska välja att få ett Photoshop CC i ett år eller Photoshop Elements 13 (för alltid då ju). Skriv i kommentarerna vad ni tycker jag ska välja. 
 
I veckan har jag varit hos Mormor och Morfar, vi har bara tagit de lungt och så. I onsdags hände den mest fantasiska sak, JAG KÖPTE BILJETTER TILL ONE DIRECTION!! Köpte först 2 st i gul zon (långt bak) det stod att de var bästa möjliga så jag var as glad att jag ens fick biljetter men när jag hade köpt dom så gick jag in på ticnet igen och kollade o då fans BLÅ zon (längst fram) kvar så jag köpte två st till! Så nu måste jag sälja de i gul zon. Så om någon är intreserad så kan ni höra av er till mig :)
 
//EMILIA
 
 
 
 





Susanna Maria J
10 October, kl. 10:41 | Blogg; http://oslofru.com/

Bästa datorn :D

Svar: Är jätte nöjd :)
Julia och Emilia

Stalker?

Namn:


E-postadress:


Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Mer om oss
Videoblogg
Kamera utrustning
Barn
Djur
Högtider
Inredning
Konserter/Musik
Landskap
Ljus
Macro
Mat och bakverk
Mode och shopping
Natur~Höst
Natur~Sommar
Natur~Vinter
Natur~Vår
Platser/Städer
Porträtt
Vatten
Självporträtt
Övrigt
Behind the scenes
Inspo
Photoshop
Tips och trix
hittarecept.se