Jelafoto

Vi bakom bloggen!

 
Lite om oss!
 
Vilka är vi?
Vi är Julia och Emilia, två bästa vänner ifrån en liten by vid västkusten. Vi är båda 14 år och brinner för fotografering. Intresset startade på riktigt år 2008 men har hängt med oss långt innan dess.  Vi skulle båda två skulle vilja jobba med något som fotografering ingår i på något vis. Fotografera utomlands? Inte fel. 
 
Vi går i samma klass och har gjort det sedan vi började skolan, idrott är det bästa vi vet.. NOT!!
 
 Andra intressen?
Julia: Förutom fota tränar och tävlar jag i agility med min trogna hund-vän Lilly, en Dansk-Svensk gårdshund, som är ganska galen men som älskar att sova under täcket och mysa. Annars gillar jag att åka på road-trips med husbilen med familjen, slösurfa på nätet, hänga med Emilia och plocka svamp hihi.
 
EmiliaFörutom att fota och blogga så dansar jag streetdance/showdance en gång i veckan. Sen gillar jag att vara med min familj och mina bästa vänner Julia och Frida, sitta och slösurfa och kolla på serier. 
 
Varför just namnet Jela?
Namnet Jela kom från våra namn Julia och Emilia och våra efternamn. Vi satt och klurade tills vi kom på det rätta.
 
Sociala medier:

Julia/Emilia/Jela:
Instagram: lassatjejen / emiliaaxxelsson / jelafoto
Twitter: lassatjejen / emiliaaxxelsson
 
Julia har även en facebook-sida där jag publicerar agilitybilder som ni hittar här.
 
Vill ni veta mer om oss så är det bara att fråga!
 
 
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Mer om oss
Videoblogg
Kamera utrustning
Barn
Djur
Högtider
Inredning
Konserter/Musik
Landskap
Ljus
Macro
Mat och bakverk
Mode och shopping
Natur~Höst
Natur~Sommar
Natur~Vinter
Natur~Vår
Platser/Städer
Porträtt
Vatten
Självporträtt
Övrigt
Behind the scenes
Inspo
Photoshop
Tips och trix
hittarecept.se