Jelafoto

Halloween nails

 
 
 
 
 
 
För mig som alltid har dekorerade naglar känns det som ett måste att köra på halloween naglar idag när det är halloween. Det blir inte någon halloween fest för mig ikväll utan bara lite kalas med två familjer som vi brukar umgås med. Hade inte direkt tänkt att klä ut mig men kanske blir det en liten nos med morrhår. 
 
Naglarna ska ju då föresrälla från tummen, en spindel, vet ej hahah, döskalle, räddt öga och bloooood. skriver man räddt? Jag menar iallafall ett öga som är skrämmt/rädd.
 
Jaha... Kommer ni ihåg förra året när jag och min kusin gjorde massa halloween bakelser och grejer. Ni kan se det här.
 
Hoppas ni får en skrämmande kväll och natt / Julia
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Mer om oss
Videoblogg
Kamera utrustning
Barn
Djur
Högtider
Inredning
Konserter/Musik
Landskap
Ljus
Macro
Mat och bakverk
Mode och shopping
Natur~Höst
Natur~Sommar
Natur~Vinter
Natur~Vår
Platser/Städer
Porträtt
Vatten
Självporträtt
Övrigt
Behind the scenes
Inspo
Photoshop
Tips och trix
hittarecept.se