Jelafoto

Fredag eftermiddag

 
 
 
 
 
Hej!
 
tomt var de här jag!! har haft fullt upp hela förra veckan och har inte fotat så mycket heller. I måndags försökte jag att blogga men då funkar väl det såklart inte att ladda upp några bilder. i onsdags skulle jag prova igen men då funkade det inte heller, kunde inte ens publicera ett inlägg utan bilder :( men nu så! 
 
Imon ska jag på bio, One direction bio såklart. Sedan på söndag så ska jag försöka gå till kyrkan (måste gå 20 gånger) för jag komfimerar mig. Vi har två stora prov nästa vecka så borde igentligen plugga nu!
 
//Emilia 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Mer om oss
Videoblogg
Kamera utrustning
Barn
Djur
Högtider
Inredning
Konserter/Musik
Landskap
Ljus
Macro
Mat och bakverk
Mode och shopping
Natur~Höst
Natur~Sommar
Natur~Vinter
Natur~Vår
Platser/Städer
Porträtt
Vatten
Självporträtt
Övrigt
Behind the scenes
Inspo
Photoshop
Tips och trix
hittarecept.se