Jelafoto

Sista Shoppingen

 
 
 
250 kr - Monki
 
49 kr (99 kr) - GinaTricot
 
99 kr (338kr) - Hollister
 
Stockholms Shopping del 4
 

Så nu har ni fått se all shopping. Jag är nöjd med allr jag köpt. Jag köpte en topp som jag visade i första inlägget som var i L vilket är lite stort, men jag har helt själv lyckats sy in den så den sitter perfekt.
 
och en till mysig kofta som jag bara älskar......
 
Idag blir det lite agility träning, yääää, och imorgon börjar skolan, blääää.
 
/Julia
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Mer om oss
Videoblogg
Kamera utrustning
Barn
Djur
Högtider
Inredning
Konserter/Musik
Landskap
Ljus
Macro
Mat och bakverk
Mode och shopping
Natur~Höst
Natur~Sommar
Natur~Vinter
Natur~Vår
Platser/Städer
Porträtt
Vatten
Självporträtt
Övrigt
Behind the scenes
Inspo
Photoshop
Tips och trix
hittarecept.se