Jelafoto

Roses are red..... or pink

 
 
 
 
 
Hej hopp!
 
Nu så har jag skaffat Photoshop på datorn så nu kan jag redigera bilderna bra oxå. Som ni ser är jag inte så bra på PS ännu men försöker lära mig. De två sista har jag lekt lite med, ville prova lite olika....
 
Jag har precis kommit hem från kyrkan, idag var gudstjänsen 1timme o typ 20 minuter (!!!!!!) långtråkigt!! Började bli lite sjuk i fredags, och nu har jag ont i huvudet och täppt i näsan. I lördags fyllde frida år (Grattis i efterskott om du läser detta) så vi var och kollade på vollyboll. 
 
//Emilia





olivias | mode, foto & vardag
11 November, kl. 19:11 | Blogg; http://olivias.webblogg.se

så fina bilder!

Stalker?

Namn:


E-postadress:


Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Mer om oss
Videoblogg
Kamera utrustning
Barn
Djur
Högtider
Inredning
Konserter/Musik
Landskap
Ljus
Macro
Mat och bakverk
Mode och shopping
Natur~Höst
Natur~Sommar
Natur~Vinter
Natur~Vår
Platser/Städer
Porträtt
Vatten
Självporträtt
Övrigt
Behind the scenes
Inspo
Photoshop
Tips och trix
hittarecept.se