Jelafoto

Myspys

 
 
 
Var ett tag sen nu jag bloggade. Har inte riktigt haft tid, lust eller internet så jag har kunnat blogga. Men ja ja u är jag tillbax iallafall. 
 
Idag har jag iprincip legat i min säng hela dagen. Jag har varit uppe och käkat frukost annars har jag bara suttit vid ipaden och kollat nyårsklänningar, redigerat bilder och instagrammat typ. Så idag får va en liten mysdag. Älskar mina nya ljuslyktor från gekås, sååå fina... Kanske blir det lite kyrka i eftermddag men jag får se om jag orkar haha, ångrar sjukt mycket att jag valde att konfimera mig för det är as segt å gå i kyrkan men aja... 
 
Har lite söndags ångest för imorgon börjar skolan igen men får tänka att det är bara typ exakt en månad till jullovet, hehe. 
 
/Julia
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Mer om oss
Videoblogg
Kamera utrustning
Barn
Djur
Högtider
Inredning
Konserter/Musik
Landskap
Ljus
Macro
Mat och bakverk
Mode och shopping
Natur~Höst
Natur~Sommar
Natur~Vinter
Natur~Vår
Platser/Städer
Porträtt
Vatten
Självporträtt
Övrigt
Behind the scenes
Inspo
Photoshop
Tips och trix
hittarecept.se