Jelafoto

JUL

 
 
Jag hoppas ni alla har haft en bra jul, de har jag iaf. Har haft fullt upp, dagen innan julafton fyller min kusin år och då var de kalas, på julafton var vi hos farmor och farfar (min faster och kusiner var oxå där), på juldagen var vi också hos farmor och farfar och firade med en annan del av släkten. Idag har min låtsas pappas släckt varit hos oss och de blev lite julklappsöppnin. Imorgon ska vi till mammas släkt. Så det blir en hel del firande och kalas. 
 
Här på bloggen har de minsann inte uppdaterats på ett tag. De var mycket de sista veckorna i skolan och har inte hunnit med. Jag har massor av höstbilder kvar sedan i höstas så de kommer nog bli lite sådana bilder framöver. Vi har ju inte någon snö här ännu.... :( 
 
//Emilia 
 





sofia
12 December, kl. 17:19 | Blogg; http://www.sofiiaeklund.forme.se

åh va fina bilder!

Svar: Tack så mycket!
Julia och Emilia

Stalker?

Namn:


E-postadress:


Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Mer om oss
Videoblogg
Kamera utrustning
Barn
Djur
Högtider
Inredning
Konserter/Musik
Landskap
Ljus
Macro
Mat och bakverk
Mode och shopping
Natur~Höst
Natur~Sommar
Natur~Vinter
Natur~Vår
Platser/Städer
Porträtt
Vatten
Självporträtt
Övrigt
Behind the scenes
Inspo
Photoshop
Tips och trix
hittarecept.se