Jelafoto

it was the third of september.

 
 
 
 
 
 
 
 
/ Kofta - Gekås / Linne - GinaTricot / Jeans - Crockers / Klocka - Regal /
 
Gårdagen bestod av en hel del shoppande på gekås tillsammans med mamma, mammas kompis och hennes dotter. Detta är tredje året vi är iväg när killarna är på älgjakt. Vi bor på gekås camping och shoppar loss på fredags kvällen.
 
För mig blev det lite blandat med saker som jag visar i ett annat inlägg men det största bästa fyndet var denna extremt-as-skit-jätte mysiga koftan. Jag känner att detta blir mitt favoritplagg i höst/vinter.
 
Idag var det konfa"lektion" i sex hela timmar. Jag tyckte det var väldigt långtråkigt oc bara allmänt trist. Jag är inte världens mest troende människa men konfimerar mig mest för att kompisarna gör det och sen kanske för eventuella prensenter hihi.....
 
Nästa skolvecka, sista innan lovet, har vi elevensval vecka så då bryts schemat. På fredag drar jag dock till huvuddstaden totaly alone, roligt och spännande. 
 
Ha en bra kväll - Julia
 





Stalker?

Namn:


E-postadress:


Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Mer om oss
Videoblogg
Kamera utrustning
Barn
Djur
Högtider
Inredning
Konserter/Musik
Landskap
Ljus
Macro
Mat och bakverk
Mode och shopping
Natur~Höst
Natur~Sommar
Natur~Vinter
Natur~Vår
Platser/Städer
Porträtt
Vatten
Självporträtt
Övrigt
Behind the scenes
Inspo
Photoshop
Tips och trix
hittarecept.se