Jelafoto

Löv i Svartvitt

 
 
Löven hade en sådan tråkig brun färg så det blev svartvitt, brukar oftast inte bli så bra med natur bilder i svartvitt men idag så blev de ju helt OK! 
 
Nu är det tidiga morgonar och skola som gäller igen :( Sååå trött, vill bara sova länge på morgonen. Inga läxor i veckan så det är skönt men skulle kunna tänka mig att ha lov i några veckor till ;) Idag har det varit som vanligt i skolan! Hade innebandy på idrotten idag och jag gjorde 3 mål (proud of myself) Bollsporter är absolut inte alls min grej, så jag trodde absolut inte att jag skulle göra mål  :)
 
 
//Emiliaaaaa
 





Elin Berg
11 November, kl. 17:10 | Blogg; http://elcebe.blogg.se/

Snygga bilder!!

Melinda
11 November, kl. 17:45 | Blogg; http://melindaslife.for.me

wow vilka bilder

Stalker?

Namn:


E-postadress:


Bloggadress:


Vad har du på hjärtat?


Trackback

Mer om oss
Videoblogg
Kamera utrustning
Barn
Djur
Högtider
Inredning
Konserter/Musik
Landskap
Ljus
Macro
Mat och bakverk
Mode och shopping
Natur~Höst
Natur~Sommar
Natur~Vinter
Natur~Vår
Platser/Städer
Porträtt
Vatten
Självporträtt
Övrigt
Behind the scenes
Inspo
Photoshop
Tips och trix
hittarecept.se